Disney Speedstorm -- Nihai Maksimuma Çıkarma Teklifi
Nihai Maksimuma Çıkarma Teklifinin gücünü kullanarak hem seçtiğin Yarışçıyı anında 5 Yıldıza yükselt hem de onun performansını ve becerilerini artır!