Disney Speedstorm – Ultimate Max-Out Set
Odblokuj moc z nowym zestawem Ultimate Max-Out Set, dzięki któremu możesz natychmiast ulepszyć wybranego kierowcę do 5 gwiazdek i zwiększyć jego wydajność oraz umiejętności!