Disney Speedstorm -- Ultimate Sweet Pack
Upgrade your adventure with the Ultimate Sweet Pack, featuring 65 Shards to unlock Vanellope and 20,000 Upgrade Coins. Disney Speedstorm is the ultimate hero-based combat racing game, set on high-speed circuits inspired by Disney and Pixar worlds!