Disney Speedstorm -- Tatlı mı Tatlı Paket
65 Parçacık içeren bu Tatlı mı Tatlı Paketle maceranda vites at; Vanellope'nin kilidini açma ve 20.000 Yükseltme Parası imkânı. Disney Speedstorm, Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı bir yarış oyunu!