Disney Speedstorm -- Süper Kârlı Paket
Süper Kârlı Paket ile Bo Peep'in kilidini aç ve yarış deneyimini yükselt! Disney Speedstorm, Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı bir yarış oyunu!