Disney Speedstorm -- Ultra Maksimuma Çıkarma Paketi
Nihai Maksimuma Çıkarma Paketinin gücünü kullanarak hem seçtiğin Yarışçıyı anında 5 Yıldıza yükselt hem de onun performansını ve becerilerini artır!