Distant Worlds 2
Distant Worlds powraca! Distant Worlds, nagradzana kosmiczna strategia typu 4X, powraca z całkiem nowym 64-bitowym silnikiem, grafiką 3D oraz udoskonalonym interfejsem. Nową, epicką serię rozpoczyna Distant Worlds 2.
Distant Worlds 2 to rozległa kosmiczna strategia typu 4X czasu rzeczywistego z możliwością pauzy. Dogłębnie i szczegółowo poznaj strategię turową, ale z prostotą i łatwością, jaką daje rozgrywka w czasie rzeczywistym, oraz na skalę ogromnego trybu wieloosobowego online. Wszechświat należy do Ciebie!
Masz do poznania ogromne galaktyki z niemal 2 000 systemów słonecznych i dziesiątkami tysięcy planet, księżyców i asteroid – pokojowo, poprzez prowadzenie odwiertów i dyplomację, oraz przy pomocy podbojów! Złożony proces generowania galaktyki zapewnia, że każda rozgrywka jest inna, a liczne opcje ustawień galaktyki dają niesamowitą regrywalność oraz możliwość dostosowania gry do siebie.
Inteligentna automatyzacja pozwoli Ci dopasować rozgrywkę i jej skalę do własnego stylu gry. Ty decydujesz, ile chcesz mieć kontroli i które obszary rozgrywki Ci pasują. Możesz ograniczyć się do jednego statku lub działać ekspansywnie, na całym rozległym obszarze galaktycznego imperium. Twoi doradcy i inteligentna automatyzacja zajmą się resztą!
Gracze otrzymują wszechstronną pomoc w grze. Obszerna, wbudowana pomoc kontekstowa jest zawsze dostępna, wystarczy jedno kliknięcie. Naciśnij klawisz F1, żeby otrzymać szczegółowe wyjaśnienie bieżącego ekranu w grze, wybranego przedmiotu itp. Lub przejrzyj całą bazę wiedzy „Galactopedia”.
Niemal 2 000 systemów słonecznych i dziesiątki tysięcy planet, księżyców i asteroid. Obszerne mgławice rozpościerają się w centrum galaktyki, wpływając na układ gromad gwiazd w galaktyce.
Obywatele Twojego imperium automatycznie zajmują się prozaicznymi zadaniami, jak wydobycie surowców, transport ładunków, migracja między koloniami, turystyka i nie tylko. Dzięki temu nie musisz bawić się w mikrozarządzanie i możesz skupić się na skali makro.
Automatyzuj różne zadania w swoim imperium, żeby móc skupić się na obszarach, które sprawiają Ci największą frajdę. Albo poproś doradców o sugestie dotyczące różnych obszarów, takich jak kolonizacja, obrona czy dyplomacja – pomogą Ci nauczyć się najlepszych taktyk i strategii.