Distant Worlds 2
Distant Worlds Geri Dönüyor! Büyük beğeni toplayan 4X uzay strateji oyunu Distant Worlds, Distant Worlds 2 ile destansı yeni bir Distant Worlds serisine başlamak için yepyeni bir 64-bit motor, 3D grafikler ve düzenlenmiş bir arayüz ile geri döndü.
Distant Worlds 2; devasa, duraklatılabilir bir gerçek zamanlı 4X uzay strateji oyunudur. Sıra tabanlı stratejinin tüm derinliğini ve ayrıntısını, hem gerçek zamanın basitliği ve kolaylığı ile hem de çok oyunculu bir çevrim içi oyun ölçeğinde deneyimle. Evren Senin!
2.000'e kadar yıldız sistemi ve on binlerce gezegen, ay ve asteroit içeren devasa Galaksiler, barışçıl bir şekilde madencilik ve diplomasi yoluyla ya da fetih yoluyla keşfetmen ve yararlanman için senin! Bir galaksi oluşturmanın karmaşık süreci, her yeni oyunun farklı olmasını sağlar ve birçok galaksi kurulum seçeneği, oyununun tam istediğin gibi olmasını sağlamanın yanı sıra inanılmaz bir yeniden oynanabilirlik sunar.
Akıllı otomasyon, tercih ettiğin oyun tarzına ve ölçeğine göre oyunu uyarlamana olanak tanır. Ne kadarını kontrol etmek istediğine ve hangi oyun alanlarının sana en uygun olduğuna karar ver. Yalnızca bir gemiye odaklanabilir veya gözlerini geniş bir galaksi imparatorluğundaki her şeye dikebilirsin. Bırak gerisini danışmanların ve akıllı otomasyon halletsin!
Yerleşik Oyun Düzenleyici; yıldız sistemleri, gezegenler, asteroitler, gemiler, yıldız üsleri, uzay canavarları veya başka herhangi bir şey ekleyip çıkararak kendi galaksinde ince ayar yapmana olanak tanır. En harika özelleştirme deneyimi için oyunundaki herhangi bir imparatorluğun özelliklerini değiştir.
2.000'e kadar yıldız sistemi ve on binlerce gezegen, ay ve asteroit içeren galaksilerde oyna. Galaktik çekirdekten yayılan geniş nebula bulutları, galaksideki yıldız kümelerinin dağılımını şekillendirir.
İmparatorluğundaki çeşitli görevleri otomatikleştirip en çok keyif aldığın alanlara odaklanabilirsin. Ya da en iyi taktikleri ve stratejileri öğrenmene yardımcı olmaları için danışmanlarının koloni kurma, savunma veya diplomasi gibi farklı alanlarda önerilerde bulunmasını sağla.