DIVE or DIE - Children of Rain
Explore the Abyssal Pool, an underwater labyrinth of drowned ruins, lost idols, and mutated monsters. Lead a band of desperate survivors with Jack, a haunted man with a singular purpose: to save what's left of humanity.
Plunge into the cursed Abyssal Pool, where every descent is a deadly gamble. Navigate sunken ruins, face eldritch horrors in darkness, and race against dwindling oxygen. Knowledge and skill are your only guides in the challenging depths.
Transform your fragile camp into humanity's last refuge. Assign vital roles to your survivors, improve their skillset and craft them new tools & equipment. Balance resources against time to upgrade essential structures. A stronger camp means deeper dives and better chances of surviving another day.
Time is running out; every day matters. Will you find redemption in the depths, or join the countless souls already claimed by the Black Rain?