Doki Doki Literature Club Plus!
Romantik bir arayış içinde gönülsüzce Literature Club'a katılan ana karakter olarak oynuyorsun. Yazdığın her şiirle ve yaptığın her seçimle platonik aşkını etkileyecek ve okul romantizminin korkularını açığa çıkaracaksın. Flörtleşme simülasyonunun kodunu kıracak ve mükemmel sona ulaşacak kadar güçlü müsün?
Şimdi beyin yakan orijinal DDLC deneyimi Doki Doki Literature Club Plus'a özel sayısız yeni özellik ve içerik ile dolu!
Sayori – Çocukluk arkadaşın Sayori seni Literature Club'a alarak hikâyeni başlatıyor! Pozitif enerji dolu bir hayalperest Sayori'nin en büyük diğer insanlara mutluluk saçmak.
Natsuki – Natsuki sert takılmaya çalışıyor ancak onun tatlılığı onu ciddiye almayı zorlaştırıyor! Onun şirin şeylere olan sevgisine saygı duyan iyi dinleyicilere ısınmaya ise oldukça eğilimli.
Yuri – Sessiz kitap kurdu Yuri tutkusunu onun esrarlı zihnini daha iyi anlayabilenlere saklıyor.
Monika – Literature Club'ın yıldız Başkan'ı Monika seni mükemmel sona giden yolda tutacak. Monika hem edebiyatta hem de aşkta sana yol göstermek için her zaman hazır!