Donut County
Raccoons have taken over Donut County with remote-controlled trash-stealing holes. You play as BK, a hole-driving raccoon who swallows up his friends and their homes to earn idiotic prizes.
When BK falls into one of his own holes, he’s confronted by his best friend Mira and the residents of Donut County, who are all stuck 999 feet underground… and they demand answers!
It may be a very short diversion, but Donut County is a delight. It's absolutely brimming with personality, has a killer soundtrack and visual aesthetic, and is based on an irresistible gameplay hook. I'd have loved more, but I guess I'll just settle for playing through it again.