Donut County
Donut County to narracyjna gra logiczna wykorzystująca prawa fizyki, w której kontrolujesz dziurę w ziemi stale zwiększającą swoje rozmiary. Poznaj urocze postaci i ukradnij im śmieci, by wrzucić je do dziury.
Po wpadnięciu do jednej z własnych dziur BK spotyka swoją najlepszą przyjaciółkę Mirę i pozostałych mieszkańców hrabstwa Donut, którzy są uwięzieni 999 stóp pod ziemią i żądają odpowiedzi!