Doodle Devil
Gdy Doodle God tworzyłwszechświat, Doodle Devil również nie próżnował. Ten samwciągający model rozgrywki, który stoi za sukcesem Doodle God,powraca w prawdziwie nikczemnej odsłonie. Odkryj siedemgrzechów głównych i tworząc tysiące podłych uczynków, obserwuj,jak świat pada do Twych stóp. Łącz ogień, ziemię, wodę i powietrze, aby powołać do życia demony, bestie, zombiaki... i wiele więcej!