Doodle God: Infinite Alchemy Merge
Zanurz się w tej wciągającej grze logicznej, idealnej dla graczy w każdym wieku! Łącz ogień, ziemię, powietrze i wodę, aby od podstaw stworzyć własny wszechświat. Odkrywając nowe elementy, obserwuj, jak twój świat ożywa – każda kreacja dynamicznie animuje się na twojej planecie. Innowacyjny tryb „Planeta” wprowadza nowe wyzwania, pozwalając ci zaprojektować wszechświat marzeń w zupełnie nowy sposób.