Doodle God: Infinite Alchemy Merge
Do you enjoy interesting sandbox simulator games? Doodle God is an alchemy simulation game that lets you be a god to create your own world.
Dive into this captivating puzzle game that’s perfect for players of all ages! Combine fire, earth, air, and water to craft your own universe from scratch. As you discover new elements, watch your world spring to life, with each creation dynamically animating on your planet. The innovative “Planet” mode brings fresh challenges, letting you design the universe of your dreams in an entirely new way.
Creating a universe isn’t a task completed overnight. You’ll start with basic microorganisms and gradually progress to crafting animals, tools, weather phenomena, and even armies as you shape your cosmos. But tread carefully - every act of creation carries unexpected consequences. Who knew inventing the wheel could lead to a zombie outbreak?