Doodle Kingdom
Ödüllü bulmaca oyunları Doodle God ve Doodle Devil'ın yaratıcılarından Şatoları, Şövalyeleri, Büyücüleri ve Ejderhaları olan kendi Krallığınızı oluşturabileceğiniz yeni bir fantastik zekâ oyunu geliyor! HER yaştan oyuncu için harika bir seçim.