DOOM 3
Büyük bir şeytani istila, Union Aerospace Corporation'ın (UAC) Mars Araştırma Tesisi'ni bastı ve geride yalnızca kaos ve korku bıraktı. Sağ kurtulan birkaç kişiden biri olarak, bir iblis ordusuna karşı cehennemden kurtulmak için savaşmalısın.
DOOM Eternal için eski oyunlardan esinlenmiş bir Kırmızı DOOM Uzay Savaşçısı görünümü ve ona uygun bir levha kapmak için Slayers Club hesabınla giriş yap.