DOOM 64
1997'de Nintendo 64 için piyasaya sürülen orijinal oyunun gelişmiş sürümünü oyna. Cehennemin Dünya istilasını durdurmanın üstünden yıllar geçti. İnsanlığın güvenliği adına karantinaya alınan Mars'taki UAC araştırma tesisleri terkedildi ve unutuldu... ta ki şimdiye dek.
1997'de Nintendo 64 için piyasaya sürülen DOOM 64, DOOM II'deki olayların doğrudan bir devamı niteliğindeki birinci şahıs nişancı aksiyon oyunudur. 2020'de DOOM'un 25. yıldönümü şerefine PC ve konsollar için DOOM 64'ün geliştirilmiş bir sürümü yayınlandı ve şimdi buradan oynanabilir.