DOOM Eternal: Complete Cosmetic Pack
Uanset om du bekæmper dæmoner i kampagnen for enkeltspillere eller prøver kræfter med andre spillere i BATTLEMODE, så giver Complete Cosmetic Pack dig den komplette vifte af stil og attitude. Giv Doom Slayer, hans våben og hele ensemblet af spilbare dæmoner det helt rette udseende. Denne Complete Cosmetics Pack inkluderer alle Cosmetic Packs + Master Collections i én pakke med flere end 100 skins, ikoner, navneplader og mere!