DOOM Eternal: Pek Kosmetik Lengkap
Sama ada anda menumpaskan puaka dalam kempen pemain tunggal atau berentap dengan pemain lain dalam BATTLEMODE, Pek Kosmetik Lengkap menawarkan pelbagai stail serta karakter. Pek Kosmetik Lengkap ini merangkumi semua Pek Kosmetik + Koleksi Induk dalam satu pakej - lebih daripada 100 item!
Sama ada anda menumpaskan puaka dalam kempen pemain tunggal atau berentap dengan pemain lain dalam BATTLEMODE, Pek Kosmetik Lengkap menawarkan pelbagai stail serta karakter. Hiasi Doom Slayer, senjatanya, serta seluruh barisan puaka BATTLEMODE yang boleh dimainkan. Pek Kosmetik Lengkap ini merangkumi semua Pek Kosmetik + Koleksi Induk dalam satu pakej - lebih daripada 100 skin, ikon, papan nama dan banyak lagi!