DOOM Eternal: Kompletny pakiet drobiazgów
Niezależnie od tego, czy gromisz demony w kampanii dla jednego gracza, czy mierzysz się z innymi w BATTLEMODE, kompletny pakiet drobiazgów oferuje mnóstwo stylu i klasy. Zmień wygląd DOOM Slayera, jego uzbrojenia i całej obsady grywalnych demonów z BATTLEMODE. Ten kompletny pakiet drobiazgów zawiera wszystkie pakiety kosmetyczne i kolekcje mistrza w jednym zestawie – to ponad 100 skórek, ikon, tabliczek na imię i nie tylko!