DOOM Eternal Deluxe Edition
Cehennem orduları dünyayı istila etti. Bu müthiş, tek oyunculu macerada Slayer olarak boyutlararası iblis avına çık ve insanlığı kurtar. Tek korktukları şey... sensin.