DOOM Eternal: Series Five Cosmetic Pack
Missed out on DOOM Eternal’s Event Five - Viva Las Vega? Grab over 12 cosmetic items, including all the character and weapon skins, custom animations, and player icons and nameplates. Fight the hordes of Hell in style in DOOM Eternal’s epic campaign and BATTLEMODE, or show off your player and weapons skins in the campaign’s Photo Mode.