DOOM Eternal: Series Two Cosmetic Pack
Missed out on DOOM Eternal’s Series Two event? Grab over 12 cosmetic items, including all the character and weapon skins, custom animations, player icons and nameplates. Fight the hordes of Hell in style or show off in the campaign’s Photo Mode.
Missed out on DOOM Eternal’s Series Two event? Grab over 12 cosmetic items, including all the character and weapon skins, custom animations, player icons and nameplates. Fight the hordes of Hell in style!