DOOM Eternal: The Ancient Gods - Part One
The Ancient Gods – Part One is the first campaign expansion for the critically acclaimed DOOM Eternal.
Your war is not over… The legions of Hell have razed the heavens, threatening to expand across dimensions. Battle your way back to Urdak and decide the fate of the cosmos. Your mission is now your own.
From the decks of the UAC Atlantica on Earth to the Blood Swamps of Hell to the demon-infested Urdak, you will visit epic new locations to battle the armies of Hell.
Change your tactics as you face Hell’s newest threats that add more depth and challenge to combat. Face the demon buffing Spirit and the deadly Blood Maykr.