DOOM Eternal: The Ancient Gods, 1. Bölüm
The Ancient Gods, 1. Bölüm eleştirmenlerin takdirini kazanmış DOOM Eternal'ın ilk hikâye genişletmesidir.
Yeryüzündeki UAC Atlantica'nın güvertelerinden, cehennemdeki Blood Swamps'a ve iblis istilasına uğramış Urdak'a kadar, destansı yeni yerleri ziyaret ederek cehennem ordularıyla savaş.
Cehennemin çatışmaya daha fazla derinlik ve zorluk katan yeni tehditlerine karşı taktiklerini iyi seç. Diğer iblisleri güçlendiren Spirit'le ve ölümcül Blood Maykr ile yüzleş.