DOOM Eternal: The Ancient Gods - 2. Bölüm
Çok beğenilen DOOM Eternal'ın ikinci hikâye genişletmesi olan The Ancient Gods 2. Bölüm, DOOM Slayer'ın hikâyesini destansı bir şekilde sonlandırıyor.
DOOM Slayer'ın hikâyesinin destansı sonunu oyna. Mars'taki UAC araştırma tesisinde Samuel Hayden tarafından uyandırıldığın günden Icon of Sin'in yok olduğu ana kadar girdiğin bütün savaşlar seni bu noktaya getirdi. Karanlık toprakların son kalesi Immora'yı kuşatmaya hazırlan, savaşta Karanlık Lord'un karşısına çık ve iblisleri kalıcı olarak cehenneme hapset.
Karanlık Lord'un yüksek kulelerle korunan ve çok gelişmiş bir teknolojiye sahip olan son kalesi Immora'ya ulaşmaya çalışırken antik Sentinel harabelerinden World Spear'ın kozmik mucizelerine ve içinde gizemli bir geçidin saklandığı, tanınmaz haldeki devasa bir Dünya şehrine kadar, ilk kez geçtiğin yerlerde cehennem ordularıyla yüzleş.
İblislerin yeni ve ölümcül türleriyle kapış. Özel bir zırh giyen Armored Baron, enerji yüklü yumruklar atar. Delinmesi neredeyse imkânsız bir deriye sahip olan Stone Imp, yakın dövüşü tercih eder. Screecher ise öldüğü zaman yakınındaki diğer iblislere güç veren bir zombi. Geçirdiği mutasyonlarla savaşan Cursed Prowler ise zehirli ve lanetli pençelere sahip. Yeni iblislerin zayıf noktalarını bul ve onları yok et.
Şok dalgasına giren bütün iblisleri durdurabilen kadim silah Sentinel Hammer ile yıkımın dozunu iyice arttır. İblisleri sersemletmek için kullanabileceğin Sentinel Hammer'ı, Ice Bomb veya Flame Belch'le birleştirerek bolca ihtiyaç duyacağın can ve zırh kazanabilirsin.