DOOM Eternal: pakiet dodatków The Ancient Gods
Udało ci się zawrócić ludzkość znad krawędzi zagłady, ale cena była wysoka – zaburzona została władza w kosmosie, co zagraża wszelkiemu stworzeniu. Teraz stawką jest dusza całego wszechświata.