DOOM Eternal: The Ancient Gods Genişletme Paketi
İnsanlığı yok oluştan kurtardın ama bir bedeli oldu; kozmosta yaratılışı tehdit eden bir güç dengesizliği kaldı. Evrenin ruhunu kurtarmak sana düştü.