Double Dragon Trilogy
1987'de arcade'de ilk kez piyasaya sürülen, çığır açan, son derece popüler bir oyun olan Double Dragon, kooperatif beat 'em all'ın tartışmasız vaftiz babasıdır!
Mobil cihazlar için özel olarak optimize edilmiş ve sevilen atari serisinin üç bölümünü de içeren bir derleme olan Double Dragon Trilogy'ye girin: Double Dragon 1, 2 (The Revenge) ve 3 (The Rosetta Stone). İlki, Billy ve iki dövüş sanatları uzmanı olan kardeşi Jimmy'nin, Billy'nin Kara Gölgeler Çetesi tarafından kaçırılan kız arkadaşı Marian'ı kurtarma göreviyle başlıyor. En sevdiğiniz hareketlerin tümü burada: yumruklar, tekmeler, dirsekler, dizler, kafa vuruşları ve tam olarak sokakta kullanıma uygun olmayan çeşitli silahlar.