Double Dragon Trilogy
A groundbreaking, uber-popular game upon its arcade debut in 1987, Double Dragon is the undisputed godfather of co-op beat ‘em all!
Enter Double Dragon Trilogy, a compilation specially optimized for mobiles and which includes all three installments of the beloved arcade series: Double Dragon 1, 2 (The Revenge) and 3 (The Rosetta Stone). The first one begins with Billy and his brother Jimmy, two martial arts experts, in a mission to rescue Billy's girlfriend, Marian, who’s been kidnapped by the Black Shadows Gang. All your favorite moves are here: punches, kicks, elbows, knees, head-butts and an assortment of not-exactly-street-legal weapons.
Battle your way through all 3 titles and bask in the greatness of one of the ‘80s most popular arcade games!