Double Dragon Trilogy
Przełomowa i niezwykle popularna gra, która miała swój debiut w salonach gier w 1987 roku. Double Dragon jest niekwestionowanym ojcem chrzestnym beat’em all w trybie współpracy!
Poznaj Double Dragon Trilogy, kompilację specjalnie zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych, która zawiera wszystkie trzy części ukochanej serii gier arkadowych: Double Dragon 1, 2 (Zemsta) i 3 (Kamień z Rosetty). Pierwsza zaczyna się od Billy'ego i jego brata Jimmy'ego, dwóch ekspertów sztuk walki, którzy wyruszają na misję ratowania dziewczyny Billy'ego, Marian, porwanej przez Gang Czarnych Cieni. Znajdują się tu wszystkie Twoje ulubione ruchy: ciosy, kopnięcia, łokcie, kolana, uderzenia głową i asortyment broni, która nie jest do końca legalna na ulicy.