Down in Bermuda
Down in Bermuda, çözülecek bulmacalar ve açığa çıkaracak gizemlerle dolu tuhaf bir macera sunuyor. Maceracımız pilot Milton, Bermuda'nın derinliklerinde bir zaman balonunda kapana kısıldı ve buradan kurtulmak için yardımınıza ihtiyacı var.