Dragon Age: Inquisition - Game of the Year Edition
Dünyayı kendi kaderinden kurtarmakla görevlendirilen Engizitör sizsiniz. Ancak önünüzde zor kararlarla dolu bir yol var. Thedas, çatışmanın eksik olmadığı bir yer. Gruplar sürekli birbirleriyle savaşırken daha da büyük ve şeytani bir işgal başladı. Peki siz ne yapacaksınız? Bölgeyi ancak siz ve şampiyonlarınız bir arada tutabilir. Ya hepsine liderlik edecek ya da düşeceksiniz.
Inquisition’da hangi savaşa kimin gönderileceğini belirlemenizin yanı sıra, Thedas’ın geleceğini şekillendirecek önemli kararlar da vereceksiniz. Her seçimin bir ağırlığı var ve eylemleriniz çeşitli sonuçlar doğurabilir. Son derece kişisel bir yolculuk olan Inquisition’da yanlış bir hamle, dünyanın fiziksel unsurlarını değiştirecek olay zincirlerini tetikleyebilir. Bu sayede Thedas ve kahramanlarınız size eşsiz bir his verir.
Keşfedilmeye tamamen açık olan Thedas dünyası hiçbir zaman bu kadar büyük veya ayrıntılı olmamıştı. Ele geçirebileceğiniz düşman bölgelerini keşfedin. Bilinmeyen yaratıklarla dolu gizli mağaraları gün yüzüne çıkarın. Thedas büyük ve tehlikeli, ancak sırlarını açığa çıkarmak zafer ve bozgun arasındaki farkı yaratabilir.
Dragon Age: Inquisition’da ölmenize neden olan yollar dışında yanlış bir oynama yolu yok. İsteğe bağlı stratejik görüş, çatışmaya hakim olmanızı sağlayan bir bakış açısı sunar. Bu görüşte plan yaparken zaman durur, ancak bu sizin tarzınıza uymuyorsa doğrudan ilerleyebilir ve arbaletleri konuşturabilirsiniz.