Büyüleyici bir dünyayı keşfedin, karmaşık ahlaki seçimler yapın, devasa ve korkutucu yaratıklara karşı kemik parçalayıcı bir çatışmaya girin. Ultimate Edition, Dragon Age: Origins, Dragon Age: Origins - Awakening ve dokuz içerik paketinin tamamını içerir.
Bu efsanevi bir muhafız düzeninin son üyelerinden biri olan bir Grey Warden'sınız. İnsanlığın kadim düşmanının geri dönüşü ve krallığa iç savaşın hakim olması ile birlikte parçalanmış toprakları bir araya getirmek ve baş iblisi temelli öldürmek için kader tarafından seçildiniz. Büyüleyici bir dünyayı keşfedin, karmaşık ahlaki seçimler yapın, devasa ve korkutucu yaratıklara karşı kemik parçalayıcı bir çatışmaya girin.
Komutan olarak atandığınız Grey Wardens'ın hikayesi devam ediyor. Yeni düşmanlarla savaşın, yeni beceriler ve büyüler öğrenin ve dünyanın yepyeni bölgesi Amaranthine'i keşfedin.
Kahramanınızın fiziksel görünüşünü ve kişiliğini özelleştirin, ancak seçimlerinize dikkat edin. Irkınız ve savaş sınıfınız, Thedas ve ötesindeki kökeninizi tanımlayacak. Seçimleriniz, serüveninize nereden başlayacağınızı ve gelecek etkileşimlerinizi belirleyecek.
Büyücüler, ölümcül suikastçılar, vahşi bir cüce ve dev Qunari ırkından bir savaşçı dahil, yarım düzineden fazla grup üyesi alın. Çok sayıda farklı kişilikle birlikte, güven, bağlılık ve belki de romantizm oluştururken sözcüklerinize dikkat etmeniz gerekecek.