Zdobądź liczne elementy uzbrojenia i pancerzy, w tym ciekawostki z zapomnianych czasów dostępne w ramach Edycji Deluxe. Otrzymasz przedmioty kosmetyczne do oręża i pancerzy w klasach wojownika, maga i łotrzyka oraz przedmioty kosmetyczne do oręża i pancerzy każdego ze swych siedmiu towarzyszy. W sumie daje to trzy zestawy pancerzy i sześć broni dla twojej postaci oraz siedem pancerzy i siedem broni dla twoich towarzyszy – nigdy jeszcze nie można było ratować Thedas w tak wielkim stylu!
Gdy dwójka spaczonych starożytnych bóstw wyrywa się z wielowiekowej ciemności, pełne życia Thedas potrzebuje kogoś, na kim można polegać. Wejdź na scenę jako Rook, najnowszy bohater w panteonie Dragon Age. Bądź, kim tylko zechcesz, i graj, jak chcesz, walcząc na czele drużyny siedmiu towarzyszy, z których każdy ma ciekawą historię. Razem stworzycie Straż Zasłony.
Zapuść się do Thedas, świata pełnego dzikiej natury, zdradliwych labiryntów i lśniących miast. Ten świat stoi na skraju upadku, bo po kontynencie szaleją spaczeni bogowie. Narody toczą wojny, a frakcje się rozpadają. Komu zaufasz? Od lasu Arlathan po zaułki Minratusu, Thedas mocno oberwało. Twoje czyny na zawsze odmienią jego losy.
Wybieraj z szerokiego wachlarza ras i klas postaci, dostosuj swój wygląd, ustal historię swojej postaci i rozpocznij przygodę jako Rook, najnowszy bohater w panteonie Dragon Age. Wybór należy do ciebie. Podczas wyprawy zyskasz nowe zdolności i odkryjesz potężne artefakty, które rozwiną twoje możliwości bojowe. Przygotuj się jednak na konieczność podejmowania niełatwych decyzji, inspirowania sojuszników i toczenie starć, w których potrzebny będzie każdy miecz, kostur i strzała.