Ulepsz do Edycji Deluxe*, żeby zdobyć liczne przedmioty kosmetyczne dla broni i pancerzy, w tym ciekawostki z zapomnianych czasów. Nigdy jeszcze nie można było ratować Thedas w tak wielkim stylu!