Deluxe Edition’a yükselterek* unutulmuş bir dönemin tuhaflıkları da dahil olmak üzere çeşitli silah ve zırh kozmetiklerini elde edin. Thedas'ı kurtarmak hiç bu kadar iyi görünmemişti.