Dragon Quest XI S Image
Młodzieniec wyrusza do świętego kamienia, aby razem z mieszkańcami swojej wioski wziąć udział w ceremonii zorganizowanej z okazji osiągnięcia przez niego pełnoletności. Po serii nieoczekiwanych zdarzeń dowiaduje się, że jest reinkarnacją legendarnego herosa z zapomnianych lat.
Nasz bohater wyrusza w podróż do nieznanego świata, aby rozwikłać tajemnicę swojej przeszłości… ale powitanie, które otrzymuje, bynajmniej nie należy do najcieplejszych. Po ujawnieniu swojej tożsamości królowi zostaje okrzyknięty mianem „The Darkspawn” (Mrocznego pomiotu), a mieszkańcy krainy zaczynają bezwzględnie na niego polować.
● Odwiedź 16-bitowe miasto Tickington — bramę do świata dawnych tytułów DRAGON QUEST.
● Przyspiesz bitwę dwu lub czterokrotnie i pędź do walki na grzbiecie nowych, pozwalających się ujeżdżać bestii.
● Przygoda czai się za każdym rogiem! Obserwuj postacie niezależne postępujące zgodnie ze swoimi rozkładami dnia i potwory dostosowujące swoje zachowanie do otoczenia. Odkrywaj nowe regiony pieszo, na koniu lub na grzbiecie jednego z potwornych wierzchowców.
● Tysiące zadań pobocznych i wciągających minigier czeka na Ciebie — w grze znajduje się ponad 100 godzin zawartości do odkrycia!