Drawful 2
Zespół stojący za kultowymi grami imprezowymi takimi jak Fibbage, Quiplash i YOU DON'T KNOW JACK prezentuje Drawful 2 – zabawę pełną bazgrołów i prześmiesznie złych odpowiedzi!
Używaj telefonu lub tableta, aby rysować cudzaczne i zabawne rzeczy takie jak „dzban nachosów” albo „śmiercionośny puzon”.
Inni gracze oglądają te prześmieszne dzieła i wpisują, co ich zdaniem mogą przedstawiać, a podane przez nich opcje stają się błędnymi odpowiedziami wielokrotnego wyboru. Na sam koniec wszyscy – widownia może być złożona nawet z tysięcy osób – próbują zgadnąć, co tak NAPRAWDĘ miał na myśli autor.
Drawful 2 zawiera nowe funkcje, na przykład możliwość dodania własnych haseł, co pozwala spersonalizować zabawę i sprawić, by była jeszcze bardziej szalona. W grze udostępniono też dodatkowe narzędzia do transmitowania gry, w tym opcję cenzurowania graczy.
UWAGA: Gra odbywa się w trybie lokalnej rozgrywki wieloosobowej, ale można ją też prowadzić strumieniowo przy udziale graczy zdalnych.