Drawful 2
Popüler parti oyunları Fibbage, Quiplash ve YOU DON'T KNOW JACK'in geliştirici ekibi, berbat çizimler ve gülmekten yerlere yatacağın yanlış cevaplarla dolu Drawful 2'yi sunar!
Oyuna başlarken telefonunu veya tabletini kullanarak "nachos sürahisi" veya "trombonla ölüm" gibi tuhaf ve komik şeyler çiziyorsun.
Diğer oyuncular ise (muhtemelen berbat) çiziminin ne olduğuna dair tahminlerini yazıyorlar ve bu tahminler çoktan seçmeli yanlış cevap seçenekleri haline geliyor. Daha sonra herkes, hatta potansiyel olarak binlerce kişilik bir izleyici kitlesi GERÇEK cevabı tahmin etmeye çalışıyor.
Drawful 2, arkadaşlarınla daha da çılgın özel oyunlar yapmak için kendi oluşturduğun istemleri ekleme özelliği gibi yeni özelliklerin yanı sıra oyuncuları sansürlemeyi de içeren yayın sırasında kullanabileceğin genişletilmiş araç seçenekleri içeriyor.