Dread Templar
Dread Templar to szybka pierwszoosobowa strzelanka w stylu retro, łącząca klasyczne rozwiązania z lat 90. z nowoczesnym sterowaniem opartym na umiejętnościach. Jesteś Straszliwym Templariuszem (Dread Templar), który przybył do piekła, szukając zemsty w głębi mrocznych zaświatów!