Dreamscaper
Nocą zanurz się głęboko w podświadomość i odkryj potężne artefakty, żeby pokonać koszmary. Za dnia eksploruj miasto Redhaven i nawiązuj relacje, żeby odblokować moc swoich snów. ŚNIJ. UMRZYJ. OBUDŹ SIĘ. I OD NOWA.
Dreamscaper to gra akcji roguelike z cyklem rozgrywki pobudka/sen, który można powtarzać bez końca. Nocą wejdź w głębiny swojej podświadomości i zmierz się z koszmarami w nieustannie zmieniającym się świecie pełnym unikalnych przedmiotów, zdolności i wyzwań. Za dnia poznawaj miasto Redhaven, buduj relacje i odblokowuj stałe ulepszenia, żeby mieć więcej mocy na stawienie czoła kolejnym sennym rojeniom.
Każda klasa broni w Dreamscaper jest wyjątkowa – od niszczenia ziemi pod stopami koszmarów po ciosy w ich twarz przy pomocy yo-yo. Masz mnóstwo sposobów na walkę.
Przeciwnicy i bossowie w Dreamscaper to uosobienia najbardziej negatywnych emocji Cassidy. Unicestwiaj śmiertelnych wrogów, żeby oczyścić atmosferę wokół bohaterki.
Przeżyj przygodę w pięknych i budzących grozę snach, żeby odkryć niewypowiedziane tajemnice, unicestwić koszmary, ulepszyć sprzęt i poznać historię Cassidy, przemierzając jej podświadomość. Każdy sen daje kolejny wgląd we wspomnienia i doświadczenia Cassidy.
Przeżyj życie Cassidy na jawie i zaprzyjaźnij się z ludźmi w jej otoczeniu. Dodaj Cassidzie siły nadziejami i wspomnieniami, żeby oddalić ciemność z jej koszmarów.