DREDGE: Blackstone Key
Tajemniczy warsztat na Blackstone Isle jest zamknięty na cztery spusty. Wewnątrz znajdziesz rzeczy nie z tego świata – owoce okrutnych intryg poprzednich lokatorów: niezwykłe twory, o których świat zapomniał.
Kościste ostrza tego groteskowego silnika jest napędzane przez serce, którego bije w harmonii z twoim.
Na tym małym talizmanie wyryto symbol głębin, zapewne w celu zwrócenia uwagi poszukiwaczy.