DREDGE: Blackstone Key
Blackstone Adası'ndaki gizemli atölye, sağlam bir şekilde kilitlenmiş durumda. İçinde burada önceden bulunan kişilerin zalim entrikalarının eseri olan olağanüstü yaratımlar var. Şimdi ise boşta ve terk edilmiş durumdalar.
Bu iğrenç motorun kemiksi kanatları, atan bir kalp tarafından hareket ettiriliyor. Senin kalbinle senkronize bir şekilde atar.