DREDGE - Complete Edition
DREDGE, karanlık bir tarafa sahip olan ve büyük beğeni toplayan tek oyunculu bir balıkçılık macerasıdır. DREDGE: Complete Edition, Ana Oyunu ve üç DLC paketini bir araya getiriyor.