DREDGE - Complete Edition Upgrade Bundle
DREDGE is a single-player fishing adventure with a sinister undercurrent. DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle nets together three DLC packs. Help a community prosper in The Iron Rig, navigate the treacherous floes of The Pale Reach, and claim forgotten objects with the Blackstone Key.