DREDGE - Digital Deluxe Edition
DREDGE Deluxe Edition: najlepszy pakiet na zbliżającą się podróż – zawiera wszystko potrzebne do przetrwania na pełny morzu i badania głębin w poszukiwaniu mrocznych sekretów.