DREDGE - Digital Deluxe Edition
Yaklaşan yolculuğun için en iyi paket. DREDGE Delüks Sürüm, denizlerin üstesinden gelmek ve sinsi sırları açığa çıkarmak üzere derinlere yolculuk etmek için ihtiyacın olan her şeyi içeriyor.