DREDGE - Expansion Bundle
DREDGE is a single-player fishing adventure with a sinister undercurrent. The DREDGE: Expansion Bundle nets together two expansion packs. Help a community prosper in The Iron Rig and navigate the treacherous floes of The Pale Reach.